rorosire2018.reismee.nl

Dag 15 – 8 Augustus – Ko Chang Beach

Slechte nacht, voel me niet zo lekker. Nu ben ik aan debeurt zo lijkt. Gebeurt mij niet vaak. We slapen uit en ontbijten laat. We reizen nu niet meer rond, dus kunnen het allemaal rustig aan doen. Ko Chang is een leuk eiland, leuke winkeltjes en leuke restaurantjes. Hoewel er ook wel e.e.a. te bezichtigen is, blijven we vandaag bij ons resort. Alhoewel, we verkassen naar het strand bij het resort van Jacco en Vanessa.

We besluiten de sluip-door-kruip-door route te nemen, dus doorsteken naar het strand en dan over het strand de weg volgen. Er is niemand, misschien door het weer, maar het is gewoon niet druk. Zou het dan toch door het mooie weer in Europa komen ? Nu is het hier natuurlijk niet het hoogseizoen,dat is pas vanaf november als het weer beter begint te worden, maar er is opvallend veel leeg. En ook verlaten. Hoogtij dagen gehad ?

We vinden het resort van Jacco en Vanessa en iets verder op is een volleybal veldje. Leuk potje onderling gespeeld als een paar Russen de confrontatie aan willen gaan. Drie-tegen-Drie en wij zetten Jacco, Sil en Jesse in. Wedstrijd wordt gewonnen en voor morgen direct een revanche geregeld. Spontaan en leuk. Wel nog even door de doping controle vooraf, die Russen dan ….

Verder heel rustig aan gedaan, ik nog steeds in de buurt vaneen toilet. Gaat al weer beter. ’s-Avonds nog even het poolbiljart uit geprobeerd en heerlijk gegeten. Sil en Deena daarna nog even op stap, het is nu gewoon een strand vakantie. Ook best lekker.

Mirjam

Beterschap Robert!
Een beetje strandvakantie is erg heilzaam heb ik gemerkt. Even niksdoen en de batterij opladen. Veel plezier daar nog met je gezin!

Anca

Groeten xxx

Gertjan

Erg leuk om te lezen. Benieuwd naar foto’s.Goed dat je gevlucht bent voor ons cluppie. Was niet om aan te zien.