rorosire2018.reismee.nl

Dag 14 – 7 Augustus – Transit to Ko Chang

Vandaag weinig te melden. Een transfer dag van Luang Prabang in Laos naar Koh Chang in Thailand. Taxi haalt ons om 10:30 uur op en we zijn op tijd op de luchthaven, of wat daar dan voor mag door gaan. Het is overigens verder keurig, Check-in verloopt voorspoedig en voor we het weten zijn we in de lucht op weg naar Bangkok. Daar hebben we een tussenstop, weer door de douane om vervolgens door te vliegen naar Koh Chang. We vliegen met een propeller vliegtuig, Bangkok Air is de airline. Alles gaat op tijd. Moet ook wel, want de laatste veerpond naar Koh Chang gaat om 19:00 uur. En die wil je niet missen. Komen rond 19:00 uur aan in ons Resort. Twee huisjes aan het zwembad met een connecting door, precies zoals we het wilden. Vanavond ook het weerzien met Jacco en Vanessa en de kinderen, kunnen we verhalen uitwisselen en plannen maken voor de laatste dagen. Zij zitten in een resort 500 meter verderop. Morgen verder.

Van Jacco en Vanessa ….

Na de lange reisdag van gisteren vandaag besloten rustig aan te doen.

Iets te rustig waardoor we bijna te laat zijn voor het ontbijt! Tegen onze verwachting gezien de enorme tropische buien van gisteren, is het prima weer voor dagje zwembad/strand. Tijdens wandeling langs de kustlijn valt ons op dat veel resorts er erg verlaten uitzien. Dit kan met het seizoen te maken hebben, want het is tenslotte regenseizoen hier nu. Ook vinden we een stukje strand met een volleybalnet. Hier maken we ‘s middags een beachvolleybal veld van en in verschillende samenstellingen doen we een paar potjes. Blijkt dat we flink moeten oefenen komen de dagen!

Nu onder genot van een drankje met uitzicht op de weg kijken we uit naar het weerzien met de familie De Rooij! Jaaaa, we hebben ze gespot!!!